Úvodní stránka
Age of Empires 3
Download
Klávesové zkratky
Národy
Screenshots
Tapety na plochu
Ankety
Kontakt
Odkazy
Koupit AoE2
Koupit AoE3
Anno 2070
|
unikátní jednotka :
Germánský ritíř
Největší předností Germánského rytíře jsou jeho atributy životů, útoku a
brnění, díky kterým dokáže až na pár unikátních jednotek porazit v souboji 1v1
všechny jednotky bojující zblízka. Upgrade na elitního GR stojí sice 1200 jídla
a 600 zlata, ale vyplatí se, protože zvýší počet životů o 30, brnění o 5 a útok
o 5. Díky vysokému útoku a bonusu proti budovám, nejvyššímu jaký u pěchoty
nalezneme, je GR výborný na ničení budov. Největší slabina Germánského rytíře
je ukryta v rychlosti jeho pohybu. Z toho vyplývá i jeho náchylnost vůči
střeleckým jednotkám.
životy: 70 (elitní 100)
útok: 12 (elitní 17)
brnění: 5/2 (elitní 10/2)
dostřel: 0 (elitní 0)
bonusy :
Mniši léčí z 2x větší vzdálenosti
Mnichové se používají jednak na léčení knightů v době hradu, kdy je tento
bonus v podstatě zbytečný. V druhém případě kdy mnichové stojí v závětří boje
a léčí vlastní jednotky, je naopak více než užitečný.
Do věží se vejde 2x více jednotek
Ostatní civilizace mohou do svých věží umístit max. 5 jednotek, do germánských
věží se vejde 10 jednotek. Je to velká pomoc jak při obraně proti flushi, tak i
později v době hradu kdy může věž sloužit jako náhražka town centra při
"garrisonování" dělníků před knighty. Je to obrovská výhoda nejen v dvojnásobném
množství schovaných vesničanů, ale i z něho vyplývajícího vyššího počtu šípů. V
imperiálu může Germán po vynalezení chemie začít vyrábět hand cannonery a také
stavět dělové věže. Na tom není nic divného, až do té doby kdy dá deset hand
cannonerů do dělové věže, která začne místo jedné koule střílet ihned dvě. Navíc
pokud má Germán v týmové hře za spojence Turka, který do jeho dělové věže umístí
deset elitních janičárů, tak se zvýší počet koulí rovnou na tři!
Murder holes jsou zadarmo
Vyvinutím do doby hradu, získává Germán zdarma tuto technologii, zatímco
ostatní civilizace musí postavit univerzitu za 200 dřeva + zaplatit 200 jídla a
kamene za její vynalezení. Od castlu tak germánské věže a hrady nemají minimální
dostřel a mohou útočit i na jednotky nacházející se v jejich těsné blízkosti.
Nepřátelské jednotky jsou v době feudální pod germánskou věží v bezpečí, ale jen
do té doby než Germánský hráč postoupí do doby hradu a věž začne automaticky
útočit na jednotky pod ní. Velmi nepopulární strategie "castle push" je díky
tomuto bonusu mnohem účinnější.
Farmy stojí o 33% méně
Jediný ekonomický bonus Germánů je zároveň jedním z nejlepších v celé hře.
Postavení farmy stojí u všech ostatních civilizací 60 dřeva, nicméně Germáni
platí díky tomuto bonusu pouze 40 dřeva.
Town centra mají +5 dohled
Každá hra začíná snahou co nejdříve nalézt 4 ovečky nacházející se v blízkosti
town centra. Jejich brzké nalezení má za následek vydařený start a psychickou
pohodu hráče. Naopak pokud se ovečky nepodaří objevit brzo, tak to má za následek
nutnost brzkého vynalezení loomu a neustálého manuálního odevzdávání jídla. Síla
tohoto bonusu je právě v tom, že v devíti z deseti případů jsou hned od startu
vidět ovečky a velmi často i bobule a les. Germáni tak mají téměř vždy vydařený
start, který je důležitým předpokladem k úspěšnému zakončení celé hry.
Jednotky jsou odolnější proti zkonvertování
Pokud soupeř používá mnichy na přetahování jednotek na svou stranu, je tento
bonus neocenitelný. Jeho největší využití je v době hradu, kde jsou knighti
nejčastějším terčem mnichů a větší odolnost vůči zkonvertování jim dává více
času na únik, či zlikvidování mnichů.
ekonomie :
Germánská ekonomie je obrovsky ovlivněna levnějšími farmami. Znamená to mnohem
menší nároky na počet vesničanů těžících dřevo, nebo více dřeva což znamená více
farem, vojenských budov, nebo lodí na vodních mapách. Jedinou chybějící
technologií je druhý upgrade zlata a Germáni jsou tak civilizací s velmi silnou
ekonomií.
výhodní spojenci :
Byzantinci
Germánští mniši léčící na dvojnásobnou vzdálenost léčí díky Byzantskému týmovému
bonusu ještě navíc o 50% rychleji. Zároveň Byzantské imperiální námořnictvo
zaceluje slabiny, které Germáni mají v této oblasti.
Číňané
Levné Germánské farmy produkují s čínským spojencem ještě o 45 jídla více, což
se projeví v průběhu všech věků a v imperiálu se z farmy za 40 dřeva vytěží
plných 595 jídla!
Gótové
Germáni mají výbornou pěchotu a o 20% rychlejší výrobu v barracksu využijí
především v době hradu pro pikemeny a v imperiálu pro championy a halberdiery.
Germánský rytíř v kombu společně s huskarlem tvoří velmi špatně counterovatelné
kombo, protože to jsou jednotky s nejvyšším brněním v prvním a nejvyšším pierce
brněním v druhém případě.
závěr :
Germáni nejsou příliš často volenou civilizací. Důvod můžeme hledat ještě v
době Age of Kings, kde byli díky bonusu +5 k dostřelu town center příliš silní
a byli proto civilizací za kterou se
"nesmělo" hrát. Přesto jsou Germáni ve všech dobách silnou civilizací s dobrou ekonomií.
Jejich bonusy jsou zaměřeny hodně na obranu, proto jsou dobrou volbou i pro nováčky
|
Dark age
Feudal age
Castle age
Imperial age
Div světa
Hrad
|
|